تولید محتوا و تبلیغات | پرسیناوب

رسانه‌های اجتماعی 

و تولید محتوا


رسانه‌های اجتماعی


رسانه های اجتماعی اشاره به مجموعه‌ای از خدمات کاربر محور می‌کند که نوعی از آن شبکه‌های اجتماعی‌است و انواع ارتباطات کاربر محور که بر اساس انواع محتوا شامل متن، عکس و ویدئو بر بستر این رسانه ها شکل می‌گیرد. رسانه‌های اجتماعی مجازی از گره‌هایی تشکیل شده‌ است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی به هم متصل‌اند. 

برای مثال: اقتصاد، فرهنگ و دین، سیاست، دوستی ها، تجارت، علوم تخصصی و .... از انواع وابستگی های قابل تعریف هستند ولی غالب شبکه‌های اجتماعی عمومی دوست‌محور می‌باشند. در رسانه‌های اجتماعی بر اساس انواع محتوا، دسته‌بندی‌های مختلف رسانه و تنوع خدمات ارائه می‌شود. در نوعی از این سرویس‌ها، اشتراک ویدئو و عکس، کاربران را به هم ارتباط می‌دهند. در نوعی دیگر، در قالب فروم‌های تخصصی، کاربران در یک حوزه خاص، دانش و آگاهی را به اشتراک می‌گذارند. به مجموعه این خدمات اصطلاحاً رسانه‌های اجتماعی اطلاق می‌شود.

در مقابل رسانه‌های جمعی همچون شبکه‌های تلویزیونی که برای تولید و انتشار محتوا هزینه‌های هنگفتی متقبل می‌شدند، ارائه دهندگان رسانه‌های اجتماعی بابت تولید و نشر محتوا هزینه‌های ناچیزی پرداخت می‌کنند و در راستای انتشار محتوا و پیام مدنظر خود از ظرفیت اجتماعی خود یعنی کاربران استفاده می‌کنند.
امروزه رسانه‌های اجتماعی بخش عمده‌ای از کاربران اینترنت در کشورهای مختلف را به خود جذب نموده است و بدلیل وسعت فوق العاده زیاد کارکردها و سرویس‌ها در این حوزه، رشد روزافزونی برای زمان مصرفی در استفاده از این نوع سرویس ها پیش بینی می‌شود. امروزه رسانه های اجتماعی بستری برای اشاعه فکر و اندیشه و دیدگاه، بستری برای امور سرگرمی و تفننی مانند دوست یابی و همچنین آوردگاهی برای توسعه علم و دانش و تخصص داده شده‌اند. سایت های اینترنتی و تخصصی عمدتا لینک‌هایی به شبکه‌های اجتماعی دارند و مباحث تخصصی بصورت تعاملی را در این رسانه‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.


رسانه های اجتماعی با رویکردهای مختلفی دسته‌بندی شده‌اند که در گذر زمان این دسته بندی‌ها تغییر پیدا کرده‌اند. از بین مدل ها و دسته بندی‌های مختلف، بر اساس این مدل، قلمروی موضوعی رسانه‌های اجتماعی به شرح ذیل است.
1. شبکه محور: متمرکز بر توسعه روابط و ارتباطات بین کاربران
2. اشتراک محور: متمرکز بر اشتراک گذاری محتوا از جمله محتوای چندرسانه‌ای
3. انتشار محور: متمرکز بر نشر و به اشتراک‌گذاری اطلاعات
4. گفتگو محور: متمرکز بر گفتگو در عین ارسال موارد محتوایی دیگر
5. پیام‌رسان محور: متمرکز بر ارسال پیام‌ها با انواع قالب‌ها
6. همکار محور: متمرکز بر همکاری‌های اجتماعی
فیس بوک، توییتر، وایبر، واتس اپ و برخی نمونه های دیگر همانطور که از شکل ها مشخص است شامل کارکردهای هر6 دسته می شوند. این دسته‌بندی، شامل رسانه های اجتماعی تحت وب همراه می‌شود.
دسته‌بندی‌های دیگری در خصوص رسانه‌های اجتماعی وجود دارد و یکی از مسایل مهم این است که دسته‌بندی شامل همه انواع رسانه‌های کاربر محور باشد.

تولید محتوا

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره ما است. 
محتوا ما را آگاه می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد
سرگرممان می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌کند و….
محتوا به ما کمک می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنیم تا مخاطبان درگیرمان شوند و لذت ببرند.
همچنین می‌توانیم بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود بیاورند. درنهایت، درآمدی برای سایتمان داشته باشیم. 
بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.


ما بهترین تیم برنامه نویسی وب را در اختیار داریم.

تیم برنامه‌نویسی و طراحی صفحات وب و اپلیکیشن، دارای تحصیلات دانشگاهی از بهترین دانشگاههای کشور با دانش روز و تکنولوژی دنیا مطابق با اصول مایکروسافت و راهبری موتورهای جستجو

با ما در تماس باشید

6655-9981 021

6652-3566 021

admin@persinaweb.ir

شبکه های اجتماعی: 09125866101

تهران،ستارخان

جنب مسجدمهدی،پلاک 419

پرسیناوب متخصص طراحی وبسایت، طراحی سامانه‌های مبتنی بر وب، ساخت ربات تلگرام، طراحی سایت سفارشی و بهینه سازی سایت به همراه خدمات پشتیبانی سالیانه و امکان ثبت دامنه، خرید هاست و خرید SSL است

Empty
Click + to add content
Empty
Click + to add content
DNN